Nëse keni parë Harry Styles me një palë syze që duken si vepra arti dhe keni menduar “Këto nuk janë syze të zakonshme”, keni të drejtë. Bëhet fjalë për Jacques Marie Mage (JMM), marka e syzeve më ekskluzive në botë, që ka kthyer një aksesor të përditshëm në objekt luksi dhe koleksionimi.
E themeluar në Los Angeles në vitin 2014 nga stilisti francez Jérôme Mage, JMM ka revolucionarizuar mënyrën se si i shohim syzet. Çdo palë është një edicion i kufizuar, e numëruar me kujdes dhe nuk përsëritet kurrë. Syze që nuk i gjen në dyqane, por në galeri të dizajnuara si muze në qytete si Parisi, Tokio, Londra dhe Los Angeles.
Prodhimi është mjeshtëri në vetvete: artizanë në Japoni dhe Itali punojnë me dorë me acetat të trashë, titan dhe mentesha të personalizuara, duke i dhënë çdo pale një “shpirt” unik. Çmimet fillojnë nga 800 euro dhe shkojnë deri në mbi 2,000 euro, me një treg dytësor që rritet si një kriptomonedhë në ditë të mirë.
JMM nuk shet syze, shet histori. Nga inspirimi në Art Deco dhe Perandorinë Franceze, te bashkëpunimet me emra si Jeff Goldblum apo Jeremy Strong, çdo koleksion është një rrëfim i qëllimshëm. Modelet e frymëzuara nga Johnny Cash shiten në paketime që të kujtojnë ceremoninë e hapjes së një Rolex-i.
Këto syze nuk janë për të gjithë dhe pikërisht kjo është ideja. Siç thotë vetë Mage: “Luksi i vërtetë kërkon rrallësi.” Prandaj syzet Jacques Marie Mage janë cilësuar nga kritikët si “Birkin-i i syzeve”, të rralla, të rafinuara dhe të paimitueshme.
Në një botë prodhimi masiv, JMM kujton se ajo që ka vërtet vlerë nuk është thjesht funksionale, por e pazëvendësueshme.