Daniel Nadler themeloi OpenEvidence për t’u ndihmuar mjekëve të përballojnë një lumë kërkimesh mjekësore. Tani, ai ka siguruar 210 milionë dollarë financim me një vlerësim prej 3.5 miliardë dollarësh.
Për mjekët që përpiqen të qëndrojnë të përditësuar me përparimet më të fundit mjekësore, shqyrtimi i kërkimeve të reja është si të të qëllojnë në fytyrë me një top uji me presion të lartë. Çdo 30 sekonda publikohet një punim i ri shkencor. Të përpiqesh t’i analizosh të gjitha për të arritur në një diagnozë apo plan trajtimi që pasqyron opsionet më të mira aktuale, ndërkohë që sheh 20 pacientë në ditë, është një detyrë pothuajse e pamundur.
“Flasim për epokën e artë të bioteknologjisë, ku zhvillohen vazhdimisht barna të reja dhe më të mira. Por për mjekët është si epoka e errët për shkak të djegies profesionale (burnout),” tha për Forbes Daniel Nadler, bashkëthemelues dhe CEO i OpenEvidence. “Ka një lumë informacioni që ata duhet ta përvetësojnë, dhe truri i njeriut është i kufizuar në kapacitetin për të lexuar miliona studime.” Kështu që Nadler, 42 vjeç, me doktoraturë nga Harvard dhe pasi kishte shitur kompaninë e tij të mëparshme për 550 milionë dollarë në vitin 2018, vendosi ta zgjidhë këtë problem përmes inteligjencës artificiale.
Tani, algoritmet e patentuara të startup-it kërkojnë miliona publikime të rishikuara nga kolegë – përfshirë revista kryesore si New England Journal of Medicine dhe Journal of the American Medical Association – për të ndihmuar mjekët të gjejnë shpejt përgjigjet më të mira, me citime të plota që u japin mundësinë t’i lexojnë vetë punimet. Softueri është falas për mjekët e verifikuar dhe fitimet vijnë nga reklamat – njësoj si Google.
“Mendoj se OpenEvidence do të jetë për kujdesin shëndetësor ajo që ishte Google për internetin,” tha John Doerr, miliarderi dhe kryetari i Kleiner Perkins, i cili ka investuar në kompani personalisht dhe përmes firmës së tij. Ai shtoi: “Modeli falas për mjekët është magjia këtu.”
Që nga themelimi në vitin 2022, OpenEvidence me seli në Miami ka regjistruar 40% të mjekëve në SHBA – më shumë se 430,000 – dhe po shton rreth 65,000 të rinj në muaj. Të ardhurat nga reklamat kanë arritur një ritëm vjetor të vlerësuar prej 50 milionë dollarësh. Edhe pse nuk është një shumë gjigante, për shkak të përhapjes së shpejtë të softuerit, investitorët po vënë bast të mëdhenj: OpenEvidence ka siguruar 210 milionë dollarë nga GV (krahu i investimeve të Google) dhe Kleiner Perkins, me një vlerësim prej 3.5 miliardë dollarësh – nga 1 miliard në raundin e fundit të financimit në shkurt, tha Nadler për Forbes. Edhe firma të tjera të mëdha të kapitalit sipërmarrës si Coatue, Conviction dhe Thrive Capital kanë investuar.
Kjo investim e bën Nadler-in, i cili zotëron rreth 60% të kompanisë, miliarder, me një pasuri neto që Forbes e vlerëson në 2.3 miliardë dollarë. Bashkëthemeluesi Zack Ziegler, shefi 30-vjeçar i teknologjisë në kompani, zotëron rreth 10% të saj – një pjesë që vlen rreth 350 milionë dollarë. Nadler arriti të ruajë një pjesë kaq të madhe të aksioneve sepse ishte investitori i parë, duke futur rreth 10 milionë dollarë nga paratë e veta përpara se të ngrinte fonde nga investitorët e tjerë.
“Një nga gjërat më të mira të të qenit sipërmarrës për herë të dytë është që nuk jam budalla,” tha Nadler. “Mendoj se hera e dytë do të jetë më e madhe se e para, ndaj ndoshta 10 milionët e parë duhet t’i vë vetë. Kjo ishte pa dyshim vendimi financiar më i mençur që kam marrë në jetë… Doja të vija bast për vetveten.”