FLASH :

Pse yjet femra të muzikës pop po i sulmojnë ashpër burrat mediokër

Duke u bazuar në tekstet e saj, Sabrina Carpenter ka ndjenja të përziera ndaj burrave. Ajo i gjen të dashurat e saj tërheqëse, emocionuese – dhe zhgënjyese. Në “Manchild”, këngën kryesore në albumin e saj të ri, ajo ankohet se i dashuri i saj është “budalla”, “i ngadaltë” dhe “i padobishëm”. Ajo pyet, duke tallur një njeri shpellash, “Pse kaq seksi, nëse është kaq budalla? / Dhe si mbijeton Toka kaq gjatë?”

“Manchild” nuk është e vetmja këngë në album që sulmon ashpër burrat mediokër: herë pas here znj. Carpenter sulmon djemtë që mezi “lajnë enët” ose “montojnë një karrige”. Ylli amerikan i popit sugjeron se të dashurit e saj janë budallenj, si kur, në “Sugar Talking”, ajo thotë: “Po përjetoni këto epifani, fjalë e madhe për një mendje vërtet të vogël.” Disa nuk e kuptojnë gramatikën bazë. Në “Slim Pickins”, një hit i vitit të kaluar, ajo ankohet për një burrë, që “as nuk e di ndryshimin midis “there”, “their” dhe “they are””.

Një numër yjesh të rinj të muzikës pop po kombinojnë këngë tërheqëse, me ankesa për burra të dobët. Chappell Roan, një këngëtare dhe kompozitore amerikane, ankohet në “Super Graphic Ultra Modern Girl” se “ky burrë nuk donte të kërcente” dhe “nuk bëri asnjë pyetje”. “If He Wanted To He Would” nga Perrie, një muzikante britanike, përmban tekstin therës: “Ndjenja e tij e kotësisë të bëri të dalësh këtu për të bërë bamirësi / Ai mendon se ka nevojë për një të dashur, ajo që i duhet vërtet është terapia.” Në “Training Season”, një këngë hit e vitit 2024, Dua Lipa i paralajmëron pretendentët potencialë se nuk dëshiron “t’ju mësojë si të më doni siç duhet”. Dëgjuesit meshkuj mund të pyesin veten, nëse pritet që ata të jenë telepatikë.

Charlie Harding i podkastit “Switched On Pop”, thotë se këto këngë pasqyrojnë evolucionin e shkrimit të këngëve. Që nga fundi i viteve 1960 – kur artiste të tilla si Joni Titchell filluan të shkruanin për përvojat personale – tekstshkrueset janë larguar nga temat universale drejt rrëfimit të historive. Yjet femra të muzikës pop filluan të këndonin himne për burra të bezdisshëm dhe egoistë. Carly Simon, një këngëtare amerikane, ofroi tekstin brilant paradoksal: “Je aq mendjemadh, sa ndoshta mendon se kjo këngë është për ty.” Yjet e muzikës pop nga Beyonce te Taylor Swift kanë kënduar për djemtë e këqij që u thyejnë zemrat. Këngëtaret e muzikës country, përfshirë Dolly Parton dhe Carrie Underwood, kanë reflektuar mbi pabesinë.

Megjithatë, kjo valë e tanishme këngësh pasqyron një ndryshim shoqëror. Gratë në botën e pasur po gëzojnë më shumë pushtet ekonomik, që do të thotë se ato mund të jenë më të zgjedhura, në lidhje me partnerët e tyre. Shumë prej tyre janë të gatshme të presin dikë që do të lajë enët dhe do të ulë kapakun e tualetit. Sipas Qendrës Kërkimore Pew, 35% e grave amerikane të moshës 25-54 vjeç ishin beqare në vitin 2023, nga 29% në vitin 1990. Në shumë masa, nga arsimi te politika, të rinjtë dhe të rejat po largohen. Gati 60% e të diplomuarve në universitetet amerikane janë gra. Duke pasur parasysh se shumica e grave preferojnë të mos dalin në takime ose të mos martohen, për shumë prej tyre mund të jetë, siç thotë znj. Carpenter, zgjedhje të pakta.

Burrat po kundërshtojnë, të paktën muzikalisht. Në gusht, albumi më i mirë në tabelën Billboard 200 ishte “I’m the Problem” nga Morgan Wallen, një këngëtar amerikan i muzikës country. “Nëse jam kaq i tmerrshëm”, këndon ai, “atëherë pse qëndrove kaq gjatë?”