FLASH :

Polaroid i Sekreteve: Nga Monte Carlo tek Magjia e Papërkthyeshme – Bashkëpunimi Skandaloz midis Cindy Crawford dhe Helmut Newton

Hera e parë që Cindy Crawford punoi me fotografin provokues të modës Helmut Newton, supermodelja la pas imazhin e saj tipik amerikan për një flirt me Monte Carlo për revistën US Vogue. Seti fotografik me rroba banje, i publikuar në nëntor 1991, e shfaqte Crawford të veshur me një trupore të zezë dhe taka të larta, duke pozuar mbi një monument publik në lagjen luksoze të Monakos, si dhe të shtrirë në mënyrë erotike mbi një skenë përpara tre muzikantëve me sy të lidhur.

Por një Polaroid më pak i njohur nga ky set do të shfaqet së shpejti, si pjesë e një ekspozite më të gjerë me Polaroidë nga fotografi i ndjerë gjermano-australian dhe kolegët e tij. Në këtë imazh të papublikuar më parë, Crawford shfaqet me një trupore të zezë dhe një pallto të gjatë, të lidhur me një rrip të gjerë të artë, duke zbritur shkallët përpara një opere madhështore – një skenë që ajo e përsëriti disa herë para një audience kalimtarësh, jashtë kornizës së fotos. Është një imazh më i rastësishëm, paraprak për një skenë që në fund nuk u përfshi në Vogue, duke ofruar një këndvështrim alternativ për këtë bashkëpunim formues në kulmin e fenomenit të supermodeleve.

“Kjo ishte më shumë si një skicë e përdorur nga Newton,” tha Matthias Harder, drejtor dhe kurator i Fondacionit Helmut Newton, për CNN. Fondacioni organizoi ekspozitën e titulluar “Polaroids”, e cila është pjesë e festivalit bienal Muaji Europian i Fotografisë në Berlin dhe do të zgjasë deri më 27 korrik.

“Sidomos në vitet ’90, ai përdorte shumë Polaroidë për të përgatitur setin fotografik, për të kontrolluar kompozicionin, ndriçimin dhe detaje të tjera,” shtoi Harder. Këto imazhe unike janë kthyer tashmë në një koleksion më vete, duke u përfshirë në ekspozita dhe libra, përfshirë monografinë e Newton “Pola Woman” në 1992 dhe një antologji të dytë nga Taschen në 2011.

“Nuk do të vesh kurrë një shalë”

Newton ishte i njohur për theksimin e sensualitetit në imazhet e tij, nga studimet e tij noir me femra të zhveshura në studio, dhoma hotelesh dhe makina, deri te portreti i tij famëkeq me një modele që mbante një shalë kali mbi një krevat.

“Më pëlqente të punoja me Helmut… Ai kishte një sens humori për fotografitë e tij, edhe për ato më të ngarkuarat seksualisht,” tha Crawford në një video për Vogue në 2021. Duke reflektuar mbi Monte Carlo, ajo shtoi: “Gjithmonë i thoja Helmutit, ‘Nuk do të vesh kurrë një shalë, mos më pyet as.’”

Në atë kohë, Crawford ishte prezantuese e emisionit “House of Style” në MTV dhe kishte marrë ekipin e saj për të filmuar setin fotografik me Newton. “Kur punon me Helmut, do të bësh fotografi nga Helmut Newton. Nuk doja që ai të më fotografonte dukej si Madonna – jo Madonna këngëtarja, por Madona – sepse ai ishte një nga të paktët që mund ta realizonte këtë pa e bërë të dukej vulgare,” tha Crawford në një klip nga emisioni.

Newton krijonte histori rreth skenave ndërsa fotografonte, i tha ajo Vogue-s. Për një imazh nga seti në Monte Carlo, ajo interpretoi rolin e një vejushë të pasur me një të dashur të ri. Ndërkohë, fotografia provokuese ku ajo shfaqet në skenë me muzikantë me sy të lidhur i referohej, sipas Newton, kohërave kur “njerëzit elegantë organizonin orgji elegante private,” siç tha ai në një klip nga “House of Style”.

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *