Turistët gjermanë që kërkojnë rrezet e diellit po përballen me reagime të ashpra nga banorët zviceranë për shkak të bllokimeve të trafikut që shkaktojnë gjatë pushimeve të tyre në Alpe. Toleranca e Zvicrës ndaj shoferëve të huaj që bllokojnë autostradat e saj ka arritur kufijtë e saj, me disa politikanë që tani duan t’u faturojnë atyre shtesë për këtë privilegj.
Fluksi në rritje i shoferëve kryesisht gjermanë dhe holandezë që drejtohen drejt diellit mesdhetar çdo verë i ka transformuar luginat e qeta të Alpeve në një peizazh të mbushur me trafik, 24 orë në ditë, duke provokuar zemërimin e vendasve të cilët kërkojnë veprime.
“Deri para pak vitesh, rritja e trafikut gjatë festave kufizohej në disa fundjava në vit”, tha Simon Stadler, një deputet i qendrës nga kantoni i Urit. “Tani është një muaj i tërë gjatë të cilit trafiku përhapet në të gjitha rrugët tona shtetërore.”
Stadler është një nga mbështetësit si në të majtë ashtu edhe në të djathtë të spektrit politik në Bernë, të cilët duan të vendosin tarifa shtesë për të zbutur rrjedhën e trafikut në pikën më të keqe përreth Tunelit Rrugor Gotthard, në rajonin e Zvicrës qendrore që ai përfaqëson.
Çështja nuk është në krye të axhendës politike, pasi Zvicra përballet me tarifat prej 39% të Presidentit të SHBA-së Donald Trump, por është një çështje e ndjeshme. Ajo që mund të duket si një çështje e trafikut lokal, në fund të fundit është një front tjetër në debatin rreth turizmit masiv dhe kostove e përfitimeve të tij.
Për zviceranët, të cilët kanë si hero kombëtar William Tellin – një simbol të rezistencës ndaj tiranisë së huaj në kantonin e Urit – mënyra se si do të merren me shoferët agresivë që i shohin malet imponuese dhe peizazhin idilik baritor thjesht si pengesa për t’u kapërcyer është një çështje që mund të vërë në provë marrëdhëniet e tyre me Bashkimin Evropian.
Më shumë se pesë milionë makina dhe 900,000 kamionë përdorin tunelin 16.9 kilometrash (10.5 milje) nën vargmalin Gotthard çdo vit. Një vepër inxhinierike që ishte më e madhja e këtij lloji kur u përfundua në vitin 1980, ajo ka vetëm një korsi në secilin drejtim, duke krijuar një nga bllokimet më të këqija të trafikut në Evropë.