Kur Audi A2 doli në treg në vitin 2000, u konsiderua si një pararendës në një treg automobilistik që po ndryshonte me shpejtësi.
Ky makinë e lehtë ishte një nga modelet e para të vërteta “crossover”, që kombinonte përmasat e një hatchback kompakte me veçori të një MPV-je – si dhe me disa detaje të çuditshme që e dallonin nga çdo makinë tjetër në rrugë.

Për këtë arsye, sot ajo konsiderohet si një klasik modern. Në vitin 2019, ajo u përfshi në një listë prej 10 makinash që mund të bliheshin për më pak se 1,000 paund dhe që pritej të rritnin vlerën me kalimin e kohës.
Kështu që, kur pamë këtë model të vitit 2003 për shitje për vetëm 300 paund, na u duk si një marrëveshje e shkëlqyer.

Pavarësisht kilometrazhit të lartë – mbi 160,000 kilometra – fotoja kryesore në Facebook Marketplace tregonte një pamje të jashtme të pastër dhe pa dëmtime serioze.
Por prisni derisa të shihni brendësinë… Audi i shpallur për shitje në Stratford upon Avon fsheh një surprizë të neveritshme: myk, dhe shumë prej tij.
Në kontrast të plotë me pamjet e jashtme, pjesa e përparme e kabinës është e mbushur me kërpudha mikroskopike.
Kjo gjendje ka të ngjarë të jetë shkaktuar nga qëndrimi për një kohë të gjatë pa u përdorur, gjatë së cilës makina është ekspozuar ndaj lagështisë dhe kushteve të paqëndrueshme të motit britanik.
Si pasojë, sporet e mykut janë përhapur në masë, veçanërisht në timon, në sediljen e shoferit dhe në panelin e instrumenteve. Njoftimi – shumë i shkurtër – thotë se makina “nuk ndizet” dhe “nuk ecën”.

Një kontroll i shpejtë i historikut të MOT tregon se hera e fundit që është kontrolluar ishte në janar të vitit 2018, me një kilometrazh prej 102,244 miljesh.
Historia e saj tregon se ishte mirëmbajtur deri në atë pikë.
Në 12 vite, kishte vetëm tre dështime në testet MOT, të cilat ishin ndjekur menjëherë nga kalime pas riparimeve.
Në fakt, testi i fundit nuk kishte asnjë vërejtje. Audi A2 është aktualisht i regjistruar si i tërhequr nga qarkullimi (SORN), gjë që besohet të ketë ndodhur që në fillim të vitit 2019 – dhe kjo shpjegon pse makina është degraduar kaq shumë.
Në njoftim thuhet gjithashtu se ka pasur vetëm tre pronarë dhe ka transmetim manual.

Gjithashtu thuhet se “V5 është humbur” – dokumenti i regjistrimit që nevojitet për t’u kaluar në emër të pronarit të ri – gjë që sugjeron se makina do të çmontohet për pjesë.
Shitësi duket se dëshiron ta largojë sa më shpejt të jetë e mundur, pasi në shpallje shkruhet: “Duhet të largohet urgjent”.
Myku brenda – që ka prekur edhe pjesën e pasme të kabinës – është aq katastrofik, sa do të kërkonte një rikonstruksion total të brendësisë nëse një pronar i ri dëshiron ta rikthejë në rrugë.
Përveç pamjes dhe ndjesisë të neveritshme, aroma e rëndë dhe e mykur ka të ngjarë të jetë e padurueshme – dhe në rastet më të rënda, mund të shkaktojë edhe probleme shëndetësore.

Ekspozimi afatgjatë mund të shkaktojë alergji dhe irritime të lëkurës. Për personat me astmë, mund të jetë veçanërisht i rrezikshëm pasi nxit fishkëllimë dhe kollë.
Ekspozimi ndaj mykut të zi toksik është edhe më i rrezikshëm dhe lidhet me simptoma si dhimbje koke, të vjella, gjakrrjedhje nga hunda ose mushkëritë, të përziera dhe lodhje të zgjatura.
Është e drejtë të thuhet se A2 ishte një makinë që erdhi përpara kohës së saj kur u hodh në treg në fillim të mijëvjeçarit. Për pasojë, nuk pati sukses të madh në shitje dhe u hoq nga prodhimi pas vetëm pesë vitesh, në 2005, duke e bërë një nga modelet me jetë më të shkurtër në tregun britanik.
Kjo e bën sot një model relativisht të rrallë – dhe ekzemplarët në gjendje të mirë janë bërë tashmë makina koleksionistësh. Sipas të dhënave të DVLA, vetëm 5,840 A2 janë ende në qarkullim në Britani.

Pamja futuristike dhe inxhinieria e zgjuar i kanë sjellë A2 një grup ndjekësish besnikë, sidomos mes fansave të markës Audi.
A2 është e njohur për trupin tepër aerodinamik, ndërtimin nga alumini dhe “kapakun e shërbimit” pas grilës së përparme, që lejon mbushjen e vajit dhe lëngut të larjes së xhamave pa hapur kapakun kryesor të motorit.

Ana negative e kësaj veçorie është se për të arritur motorin duhet të hiqet plotësisht kapaku, që është një proces mjaft i bezdisshëm.
Sa i përket motorëve, këto makina ishin shumë efikase. Motori dizel 1.4 arrinte deri në 70 milje për gallon.
Ndërsa versioni më i fuqishëm me benzinë 1.6 FSi – që ndodhet pikërisht në këtë makinë me myk – kishte konsum rreth 50mpg.
Në vitin 2011, Audi dha sinjale se mund të rikthente A2-n me konceptin e A2 Concept – por ai kurrë nuk u bë realitet.

Sot, një A2 në gjendje të mirë dhe me kilometrazh të ulët kushton rreth 4,000 paund.
Megjithatë, kemi frikë se ky që është shpallur për shitje është më shumë një rrezik për shëndetin sesa një klasik i koleksionueshëm.