FLASH :

KQZ ndan tortën, Shabani shlyen shpenzimet e Facebook , ku i gjen paratë e tjera?

Endri Shabani ka marrë 8 milionë lekë nga KQZ për fushatën e zgjedhjeve të ardhshme parlamentare, të cilat janë të barazvlefshme me një pjesë shume që ai ka shpenzuar për sponsorizimin e fushatës së tij në Facebook. Ky financim ka mbuluar një pjesë të shpenzimeve për reklamimin në rrjetet sociale, por ngrihen pyetje serioze në lidhje me financimin e pjesës tjetër të fushatës së tij.

Shpenzimet për reklama: Ku shkojnë paratë?

Nëse 8 milionë lekë janë shpenzuar për Facebook-un, si janë mbuluar shpenzimet për faqet dhe platformat e tjera që promovojnë mesazhin e Shabanit? Ky është një detaj që ende nuk është sqaruar, dhe spekulimet flasin për shpenzime të mëdha për reklama në Instagram dhe rrjete të tjera.

Pjesa e tortës nga KQZ

Komisioni Qendror i Zgjedhjeve (KQZ) ndan fonde për partitë politike, përfshirë edhe ato të reja si Shabani. Pavarësisht se ai ka marrë 8 milionë lekë nga ky financim, është e paqartë se si ai po menaxhon shpenzimet për pjesën tjetër të fushatës së tij, veçanërisht për faqe dhe reklama të tjera në rrjetet sociale.

Reklamat dhe transparenca

Në një kohë kur Shabani kritikon partitë e mëdha për mungesë transparence dhe financime të padeklaruara, mungesa e llogarive të qarta për shpenzimet e tij ngre dyshime. Pse nuk e bën të qartë se nga vijnë fondet për reklamimin e tij masiv online? Nëse ka burime të tjera financimi, qytetarët meritojnë të dinë për to.

Një tjetër hipokrizi?

Nëse Shabani po përdor të njëjtën metodë si partitë tradicionale për të financuar fushatën e tij, ku është ndryshimi që ai premton? Si mund të kërkojë llogari nga të tjerët për transparencë, ndërkohë që vetë nuk është i hapur për burimet financiare të fushatës së tij?

Shqiptarët meritojnë një përgjigje të qartë për këto pyetje. KQZ i dha një pjesë të tortës, por kush po paguan për pjesën tjetër të shpenzimeve të fushatës së Shabanit?