Franca mirëpriti më shumë se 100 milionë njerëz në vitin 2024, por protestat kundër turizmit kanë qenë të rralla.
Në Greqi, vendasit po spërkasin grafite. Në Itali, Portugali dhe Spanjë, ata kanë përdorur pistoletat me ujë dhe protestat masive.
Ndërsa ndjenjat anti-turizëm kanë filluar të përhapen në të gjithë Evropën, një vend është i dukshëm në heshtjen e tij relative. Dhe është vendi më i vizituar në botë: Franca.
Edhe pse mirëpret rreth 100 milionë udhëtarë çdo vit, Franca rrallë bën bujë për protestat kundër turizmit – një kontrast i fortë me fqinjët e saj, të cilët kanë shprehur gjithnjë e më shumë zhgënjimin për qytetet e mbushura me njerëz, rritjen e qirave dhe sjelljen e keqe.
Nuk ka asnjë arsye të vetme pse Franca ka shmangur reagimin negativ, dhe frika se dikush mund të vijë ende nuk është e pabazuar. Por një angazhim për turizëm të qëndrueshëm, infrastrukturë e fortë dhe një strategji për të shpërndarë vizitorët nëpër rajone dhe stinë, luajnë të gjitha një rol.
Franca ka luajtur lojën afatgjatë
Ndryshe nga shumë vende që tani përpiqen të frenojnë turizmin masiv, Franca filloi të hidhte themelet vite më parë.
Atout France, agjencia e zhvillimit të turizmit në vend, e ka bërë qëndrueshmërinë një parim qendror të strategjisë së saj. Sipas një plani 10-vjeçar – Plani i Destinacionit France – qeveria caktoi 1.9 miliardë euro në vitin 2021 për të inkurajuar udhëtime më të gjelbra dhe më të përgjegjshme.
Kjo do të thotë nxitje për udhëtime hekurudhore në vend të fluturimeve me distanca të shkurtra, investim në qytete të mesme dhe shtytje të vizitorëve përtej të dyshuarve të zakonshëm, si Parisi ose Nisa.
Vendi dyfishoi investimet këtë vit, me një premtim të ri për të investuar në turizëm që është më ekologjik, gjithëpërfshirës dhe i zgjuar nga ana digjitale. Udhëheqësit e turizmit shpresojnë që investimi të rezultojë në qëndrime më të gjata, turma më të vogla dhe përvoja më kuptimplote.
“Autoritetet franceze kanë investuar në udhëtime të qëndrueshme për vite me radhë”, thotë Veronica Diquattro, presidente e B2C dhe furnizimit në Omio, një motor kërkimi udhëtimesh për Evropën.
“Fokusi tani është në përmirësimin e cilësisë së përvojave turistike, shpërndarjen e numrit të vizitorëve gjatë gjithë vitit për të luftuar mbiturizmin dhe theksimin e praktikave të turizmit ekologjik, digjital, social dhe gjithëpërfshirës”, shtoi Diquattro.
Fuqia e trenave
Franca ka një nga rrjetet hekurudhore më të gjera në Evropë – 28,000 kilometra shina, duke përfshirë 2,800 kilometra linja me shpejtësi të lartë.
“Franca është ndër vendet më të arritshme për turizmin hekurudhor”, thotë Diquattro.
Qytetet me vetëm 20,000 banorë kanë stacione treni, shpjegon ajo. Falë hekurudhës së saj me shpejtësi të lartë, mund të shkoni nga Parisi në Marsejë në tre orë.
Kjo lloj qasje riformëson modelet e turizmit. Ai gjithashtu riformëson politikën.
Në vitin 2023, Franca ndaloi zyrtarisht fluturimet vendase në disa itinerare që mund të bëheshin në më pak se dy orë e gjysmë me tren. Megjithëse ndikimi i saj në klimë është i paqartë, ky veprim megjithatë ka rritur udhëtimin me tren dhe ka të ngjarë të inkurajojë udhëtimet në rajone që mund të jenë lënë pas dore.
Turistët janë të shpërndarë me qëllim
Ku Spanja ka Costa Brava dhe Italia ka Venedikun, Franca ka gjithçka. Dhe pikërisht kështu i pëlqen vendit.
“Turistët janë të shpërndarë në Francë”, thotë Marine Prat, një dizajnere e udhëtimeve dhe eventeve të biznesit në Loire Secrets.
“Ata nuk shkojnë vetëm në një vend. Ata udhëtojnë në disa rajone”, shtoi Prat.
Një pjesë e kësaj i përket historisë – Franca gjithmonë e ka reklamuar veten si një vend rajonesh. Një pjesë e saj është rrëfimi i historive. Nga kështjellat e Luarës deri te bodrumet e verës së Alsasës, çdo rajon ofron markën e vet të turizmit dhe infrastrukturën që i përshtatet.
“Gjithnjë e më shumë njerëz duan të udhëtojnë jashtë shtigjeve të rrahura. Ata duan të shohin zona të ndryshme – jo vetëm klasiket, si Parisi dhe Normandia dhe jugu i Francës”, shtoi Prat.
“Tani ata mund të shohin në Instagram se mund të shkosh një orë e gjysmë nga Parisi dhe të zbulosh lehtësisht fshatra simpatikë, gastronomi dhe qytete shumë dinamike”, theksoi Prat.
Një avantazh kulturor
Ndoshta më pak i dukshëm, trashëgimia e Francës në mikpritjen e të huajve mund të japë fryte sot.