Në një nismë të gjerë “pastrimi”, Meta ka konfirmuar se ka fshirë 10 milionë llogari në Facebook gjatë gjysmës së parë të vitit 2025. Kjo fushatë vjen pas marrjes së masave të ngjashme nga Google, Samsung dhe platforma të tjera. Ndryshe nga Google që fshiu llogaritë joaktive, Facebook është përqendruar te fshirja e llogarive false, të rreme dhe imituese, veçanërisht ato që imitojnë krijues të vërtetë përmbajtjeje.
Në blogun zyrtar të krijuesve të Facebook (14 korrik), Meta thekson se synimi është të promovohet përmbajtja origjinale dhe të mbrohen krijuesit nga imitimi dhe mashtrimet. “Besojmë se krijuesit duhet të mbrohen për zërin dhe perspektivën e tyre unike, dhe të mos kopjohen apo imitohen,” thuhet në njoftim.
Meta bëri të ditur se llogaritë e fshira ishin kryesisht profile që imitonin krijues të njohur të përmbajtjeve. Gjithashtu, rreth 500,000 llogari të tjera janë ndëshkuar për angazhim të rremë, si pëlqime, komente dhe shpërndarje artificiale. Këtyre llogarive u janë ulur komentet, reduktuar shtrirja dhe u është ndaluar fitimi nga përmbajtja.
Kjo nismë vjen në një kohë kur rriten shqetësimet për sulmet me imitim të markave, siç ndodhi së fundmi me paralajmërimet për përdoruesit e Amazon Prime. Meta synon ta bëjë Facebook një vend më të sigurt dhe më autentik, ku përmbajtja origjinale lulëzon dhe krijuesit shpërblehen për kreativitetin e tyre.
Për përdoruesit e zakonshëm, nuk ka arsye për shqetësim—masa synon vetëm sjelljet e rreme dhe mashtruese.