Një copë nostalgjie, një shpërthim shijesh dhe një sukses viral që sfidoi kufijtë e një çokollate.
Ishte një mbrëmje e ftohtë dhe e lagësht në Mynih, dhjetor 2024, por atmosfera festive në tregun e Krishtlindjeve në Marienplatz më ngrohu shpirtin. Me një gotë glühwein në dorë, u drejtova për të blerë biskotat e zakonshme gjermane, por u ndala befas kur pashë që radhën më të gjatë nuk e kishte as stollen-i dhe as lebkuchen-i tradicional, por një emër i ri: çokollata e Dubait.

Nga një ëndërr shtatzënie tek ikonë globale
Kjo ishte hera e parë që ndeshesha me “Dubai chocolate”, një çokollatë e pasur, ngjitëse dhe pa kompromis në shije, që kishte thyer rekorde dhe fituar miliona zemra në mbarë botën. Fillimisht e krijuar në vitin 2022 nga FIX Dessert Chocolatier në Dubai, “Can’t Get Knafeh Of It” lindi nga dëshira e themelueses britaniko-egjiptiane Sarah Hamouda për të shuar dëshirën e saj shtatzënie për knafeh dhe fistikë.
E mbushur me krem fistikë, tahini dhe thërrime krokante të kadaifit, kjo çokollatë të kujtonte një ëmbëlsirë arabe të mbështjellë në një mantel çokollate qumështi.
Suksesi në TikTok dhe etiketimi “Dubai Chocolate”
Në dhjetor 2023, një video e TikTok-eres Maria Vehera, ku ajo shijonte me ekstazë çokollatën në makinën e saj, u bë virale duke mbledhur mbi 125 milionë shikime. Çokollata u quajt menjëherë “Dubai chocolate” dhe kërkesa shpërtheu. Pavarësisht se FIX prodhon vetëm 500 copa në ditë dhe i shet vetëm në UAE përmes aplikacionit Deliveroo, shumë marka të tjera si Lindt dhe Ülker nxituan të krijojnë versione të veta për të përmbushur kërkesën globale.
Një fenomen botëror në raftet e supermarketeve dhe rrugicat e tregjeve
Sot, “Dubai chocolate” gjendet kudo – nga aplikacionet ushqimore të Emirateve te rrugicat kaotike të Mumbait, nga ëmbëltoret e Stambollit te raftet e Lidl-it në Londër. Ajo ka shkaktuar mungesë globale të fistikëve, radhë të gjata në dyqane dhe madje edhe kontrabandim çokollatash. Marka si Starbucks dhe Shake Shack kanë lançuar bashkëpunime të limituara me versionin e tyre të çokollatës virale.
Maison Samadi: Tradita libaneze takohet me trendin modern
Në Londër, mjeshtrit e njohur të çokollatës Maison Samadi prezantuan versionin e tyre të “Dubai Viral Style Chocolate”. Drejtori i zhvillimit të biznesit, Nabil Chehab, tha se për ta ishte një hap natyral që përputhej me trashëgiminë e familjes dhe dashurinë për knafeh. “Është më shumë se çokollatë – është një përjetim,” tha ai. “Është një ëmbëlsirë brenda një çokollate.”

Një triumf teksture, shijeje dhe ndjesie sociale
Sipas kritikes turke të ushqimit Aylin Öney Tan, suksesi i çokollatës vjen edhe nga përvoja shumëdimensionale që ofron: kremoziteti i fistikut, krokantësia e kadaifit dhe momenti viral i hapjes që sjell kënaqësi vizuale dhe tinguj ASMR. Për TikTok dhe Instagram, kjo është receta perfekte.
Ekskluziviteti që mban të ndezur dëshirën
Ekspertja e Euromonitor, Monique Naval, thotë se suksesi i saj nuk vjen vetëm nga virali në rrjete sociale, por nga mungesa e qëllimshme e aksesit: një dritare kohore për blerje, vetëm në UAE, dhe sasi të limituara – duke e kthyer në produkt “të dëshiruar” dhe “të paarritshëm”.
Një shpërthim shijesh me rrënjë në Lindjen e Mesme
Ajo që e bën Dubai chocolate kaq të veçantë është lidhja e saj me traditat arabe, me ndarjen e ëmbëlsirave, aromën e fistikut dhe kujtimet nga tregjet e zhurmshme të Lindjes së Mesme. Hamouda shprehu dëshirën që përmes një kafshate njerëzit të përjetonin nostalgjinë. Dhe duket se e ka arritur.
Nga Dubai për në botë – një ëmbëlsirë që bëri histori
Në një kohë kur 68% e konsumatorëve globalë janë të etur të shijojnë kultura të reja përmes ushqimit, Dubai chocolate ka goditur në shenjë. Jo vetëm si një produkt, por si një simbol i luksit, inovacionit, trashëgimisë dhe epokës digjitale.
“Ishte e destinuar të bëhej kampione”, përfundon Chehab. Dhe ashtu ndodhi.