Amazon ka rënë dakord të paguajë 2.5 miliardë dollarë për të zgjidhur një çështje madhore të ngritur nga Komisioni Federal i Tregtisë (FTC), i cili akuzonte kompaninë se ka mashtruar miliona klientë për regjistrimin në shërbimin Amazon Prime.
Sipas marrëveshjes, 1.5 miliardë dollarë do të përdoren për rimbursimin e konsumatorëve që janë regjistruar në Prime pa informacion të qartë ose përmes praktikave manipulimi, duke bërë këtë pagesën më të madhe civile që FTC ka arritur ndonjëherë. Gjykimi për këtë çështje kishte nisur pak ditë më parë në Seattle.
Shërbimi Amazon Prime ofron përfitime si transport falas dhe qasje në filma dhe seriale streaming, ndërsa tarifa vjetore në SHBA është 139 dollarë, ose 14.99 dollarë në muaj. FTC akuzoi Amazon se përdorte dritare “pop-up” dhe oferta për prova falas për të regjistruar automatikisht klientët pa i informuar qartë për kushtet, duke e bërë anulimin e abonimit të vështirë. Kryetari i FTC-së, Andrew Ferguson, deklaroi se “Amazon përdori kurthe të sofistikuara për të manipuluar konsumatorët dhe për të vështirësuar anulimin e shërbimit.”
Rreth 35 milionë klientë amerikanë që u prekën nga këto praktika midis qershorit 2019 dhe qershorit 2025 do të mund të marrin rimbursime deri në 51 dollarë. Amazon do të rimbursojë automatikisht klientët që përdorën Prime më pak se tre herë gjatë vitit pas regjistrimit, ndërsa të tjerët do të duhet të paraqesin kërkesë për rimbursim.
Si pjesë e marrëveshjes, kompania ka premtuar heqjen e butonave mashtrues dhe krijimin e një procesi më të thjeshtë për anulimin e abonimeve Prime. Dokumentet e brendshme tregojnë se punonjësit dhe drejtuesit ishin të vetëdijshëm për problemet, duke e përshkruar procesin e abonimeve si “një botë paksa e errët”.
Kjo marrëveshje përfaqëson një hap të rëndësishëm në mbrojtjen e konsumatorëve dhe vendos standarde të reja për praktikat e kompanive teknologjike.